تذکر ستاد انتخاباتی مهندس اولیاء به وب سایت یزد فردا (انتخابات مجلس هشتم 441)


مدیریت محترم وب سایت یزد فردا

باسلام
عطف به درج مقاله ای با عنوان « سخنی با عنوان جناب آقای اولیاء » توجه شما را به نکات زیر جلب می کند :
1- در آستانه مرحله دوم انتخابات که قاعدتا می بایست تلاش برای بالا بردن مشارکت مردم باشد « خط تخریب » و « پایین آوردن مشارکت » نمی تواند با ادعای بی طرفی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی سازگار باشد .

2- درج برخی ادعاهای بی اساس و واهی از طرف بعضی افراد مجهول الهویه، جدا از اینکه یک نوع بی احترامی سیاسی در آستانه انتخابات محسوب شده و قابل پیگیری است؛ به هیچ وجه با شعار آزادی بیان سازگار نبوده و با کمک به ایجاد یک فضای آلوده و مسموم تبلیغاتی، راه را بر هرگونه تخریب هموار کرده و در این فضا همه زیان خواهند دید.

3- خوشبختانه عملکرد و سوابق مذهبی، سیاسی و انقلابی آقای مهندس اولیاء برای بسیاری از مردم یزد روشن است به گونه ای که طرح اتهامات واهی نمی تواند لطمه ای به این سابقه روشن و برجسته که در مرحله اول انتخابات هم اثبات شد، بزند و چه بسا این بی تقوایی ها و تخلفات از قوانین انتخاباتی، مظلومیت و محبوبیت این چهره خدوم و مردمی را افزایش خواهد داد که : « تعز من تشاء و تذل من تشاء »

4- انتظار می رود رسانه هایی که ظاهرا می خواهند نقش بی طرف را بازی کنند رسالت خود را در جهت معرفی شفاف دیدگاه ها و سوابق کاندیداها به انجام رسانند . این ستاد آمادگی دارد به سهم خود پاسخگوی سوالات مشخص اقشار و افراد مختلف جامعه باشد تا در یک فضای سالم امکان مقایسه دیدگاه ها و تجارب کاندیدای مورد حمایت خود و کاندیدای رقیب را فراهم سازد.
ضمن اعلام حق قانونی این ستاد برای پیگیری این تخلف محرز توسط آن وب سایت، انتظار دارد از تکرار اینگونه حرکات ضد اخلاقی و غیر حرفه ای پرهیز و حتی المقدور نسبت به جبران اشتباهات گذشته اقدام شود.

رئیس ستاد انتخاباتی مهندس اولیاء
سید محمد حسینی
28/1/1387

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا